11 Ocak 2011 Salı

Ömür dediğin nedir ki?


31 yılı  bırakıyorum geride.. Tam 31 yıl yaşamışım bu dünyada.. 32. yıla adım atıyorum .. İnanamıyorum hala daha, dün çocuktum ben, şimdi benim çocuğum var.. Demek ki "zaman çabuk geçiyor" dedikleri buymuş biz küçükken büyüklerin dilinden düşürmediği. "Ömür dediğin nedir ki" dedikleri bu olsa gerek.. Yaşlanıyorum.. Zamanı durduramıyorum.. Gelmek istemediğim ve nefret ediyorum dediğim ama aşık olduğum İstanbul'a geleli 18 yıl olmuş.. Daha sanki dün mezun oldum üniversiteden derken bir bakmışım 10 yıl olmuş.. Oysa sınav heyecanım bile tazecik duruyor yüreğimde. Çocukken doyamadığım baba sevgisini belki değişir de her şey ilerde bir gün geçte olsa tadarım diye beklerken, kaybettiğim babamın acısı ilk gün ki gibi yakar yüreğimi.. oysa 9 yıl olmuş... Kardeşimi üniversiteden mezun ettiğim gün heyecandan titreyen ellerimle çektiğim fotograf karelerinin asıl halleri hale gözümün önünde.. 6 yıl olmuş.. Aşık olduğum adamla hayatımı birleştirmek, evlenmek için giydiğim beyaz gelinliğim sanki daha yeni çıkarılıp asılmış dolaba.. 5,5 yıl geçmiş gitmiş.. Oysa bebeğimi kucağıma almak için beklediğim geçmek bilmeyen 9 ayı bırak, bebeğimin, kuzumun, yavrumun  bu hayatta ki her günü ayrı güzel 4 yılı geçip gitmiş bile.. Kardeşimi gelin ederken hem sevinçten yere göğe sığamazken, hemde ah baba sende görseydin ya diye ağladığım günde daha dündü sanki oysa teyze olmama  3 ay kaldı sadece... Ama gözyaşı çok çocukluğum, sıkıntısı büyük ve yükü ağır genç kızlığım bitip gitmiş, evli ve çocuklu kadınlık çağım gelmiş ya bile.. Ömrüm boyunca hatırlamak istediğim mutlu anlarım taze olsa da hala yüreğimi burkan, gözlerimi dolduranlar da beynimde, kalbimde... Ömür dediğin nedir ki bir göz açıp kapayıncaya kadar geçermiş, evet öyleymiş.. Zamanı durduramamanın sıkıntısı sarsa da bedenimi, çok şükür Rabbime bana yaşattığı her an için, her güzel duygu için, beni ben yapan acılar, sıkıntılar ve tecrübeler için, yavrum için, eşim için, tüm sevdiklerim için.. 12 Ocak 09:05 te beni dünyaya getiren, bin bir sıkıntıya göğüs gererek beni büyüten canım annem iyi ki varsın.. İyi ki doğdum ve bu kuzunun annesi oldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...